Dezvoltarea competentelor specifice matematicii utilizând manualul digital
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
402 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-10-09 08:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:51:004 (5)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4251)
Mathematics (1774)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4598)
SM ISO690:2012
DOROFTEI, Ecaterina. Dezvoltarea competentelor specifice matematicii utilizând manualul digital. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 1, 27 noiembrie 2020, Chisinau. Chişinău: Garomont-Studio, 2020, Ediția 1, pp. 154-157.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 1, 2020
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
1, Chisinau, Moldova, 27 noiembrie 2020

Dezvoltarea competentelor specifice matematicii utilizând manualul digital

Development of specific mathematical skills using the digital textbook

CZU: 37.016:51:004

Pag. 154-157

Doroftei Ecaterina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2022


Rezumat

There is always a discussion about the practical part of things learned in mathematics. Students need to see the usefulness of the things they learn. This makes it easier for them to understand, learn, use and remember certain problem-solving formulas and methods. In order to create attractive and very useful materials for students, various educational programs and software, new technologies can be used: word, powerpoint, excel, Geogebra and others. All this used and placed intelligently in a digital textbook greatly facilitates the work of students and increases guaranteed performance. That's why we need to use technology, digital textbooks and software from an early age to capture students and help them discover math applications with interest.

Există întotdeauna o discuție despre partea practică a lucrurilor învățate în matematică. Elevii trebuie să vadă utilitatea lucrurilor pe care le învață. Acest lucru le face mai ușor să înțeleagă, să învețe, să utilizeze și să-și amintească anumite formule și metode de rezolvare a problemelor. Pentru a crea materiale atractive și foarte utile pentru studenți, diverse programe educaționale și software, pot fi utilizate noi tehnologii: word, powerpoint, excel, Geogebra și altele. Toate acestea folosite și plasate inteligent într-un manual digital facilitează foarte mult munca elevilor și sporesc performanța garantată. De aceea, trebuie să folosim tehnologia, manualele digitale și software-ul de la o vârstă fragedă pentru a captura elevii și a-i ajuta să descopere cu interes aplicațiile matematice.

Cuvinte-cheie
technologies, digital textbook, technology,

software, manual digital, tehnologia