Educația artistică extrașcolară versus învățarea prin artă – actualități și contexte relevante
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
123 0
SM ISO690:2012
COTOVIŢCAIA, Daniela. Educația artistică extrașcolară versus învățarea prin artă – actualități și contexte relevante. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități. 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: tipografia „Print Caro”, 2021, pp. 388-392. ISBN 978-9975-56-952-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități"
Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021

Educația artistică extrașcolară versus învățarea prin artă – actualități și contexte relevante


Pag. 388-392

Cotoviţcaia Daniela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiect:
20.80009.0807.45 Fundamentarea paradigmei de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2022


Rezumat

Activities in extracurricular institutions have a key role to play in personality raining, the discovery and development of talents, skills, and the stimulation of children’s creativity. Training people through the values of culture and art is beneficial for acquiring, taking on identity and reporting to national and universal heritage. To stimulate cognitive, spiritual, interpersonal and social development, extra-school education has the need to adapt to the individual requirements of all children, to the interests of knowledge and personal potential.