Pertinența strategiilor de monitorizare a diferitor tipuri de învățare în dezvoltarea gândirii independente la adolescenții din mediul academic
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
433 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 09:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:159.922.8+159.955 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3882)
Psychology (3362)
SM ISO690:2012
. Pertinența strategiilor de monitorizare a diferitor tipuri de învățare în dezvoltarea gândirii independente la adolescenții din mediul academic. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 85-92. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.2, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Pertinența strategiilor de monitorizare a diferitor tipuri de învățare în dezvoltarea gândirii independente la adolescenții din mediul academic

CZU: 37.015:159.922.8+159.955

Pag. 85-92

 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 31 ianuarie 2022


Rezumat

Conținutul acestui articol include aspecte metodologice ale dezvoltării gândirii independente în mediul academic. Se argumentează semnificația și impactul unor tipuri de învățare, cu precădere a învățării transformative, pentru dezvoltarea gândirii independente. Se propun exemple de itemi pentru fiecare fază a învățării transformative ce le urmează subiectul și, implicit, o serie de strategii cognitive, metacognitive și afective ce stimulează gândirea independentă a formabililor

The content of this article includes methodological aspects of the development of independent thinking in academia. It argues the significance and impact of some types of learning, especially transformative learning, for the development of the independent thinking. Examples of items are proposed for each phase of transformative learning that the subject is following, and, implicitly, a series of cognitive, metacognitive and affective strategies that stimulate the independent thinking of trainees.

Cuvinte-cheie
învățare transformativă, fazele învățării transformative, gândire independentă, metacogniţie, strategii.,

transformative learning, phases of transformative learning, independent thinking, metacognition, strategies.