Instrumente și metode de măsurare a imaginii întreprinderii pe piață
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
566 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 21:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[339.138+339.137.2]:334.72 (1)
General questions of trade and commerce. Market (811)
Forms of organization and cooperation in the economy (975)
SM ISO690:2012
MALANCEA, Iurie. Instrumente și metode de măsurare a imaginii întreprinderii pe piață. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2021, nr. 3(62), pp. 61-70. ISSN 1857-0461. DOI: https://doi.org/10.52673/18570461.21.3-62.08
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Numărul 3(62) / 2021 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687

Instrumente și metode de măsurare a imaginii întreprinderii pe piață

Tools and methods for measuring the company’s image on the market

DOI:https://doi.org/10.52673/18570461.21.3-62.08
CZU: [339.138+339.137.2]:334.72

Pag. 61-70

Malancea Iurie
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 ianuarie 2022


Rezumat

The article reviews the tools and methods used in measuring corporate image and presents an analytical model for enterprises in the apparel sector of the Republic of Moldova. In the context of a strong competitive environment, where more and more companies are fighting for the attention and response of the same group of consumers, the development and maintenance of a favourable image in the market is of particular importance for enterprises seeking to develop sustainable competitive advantages. The accelerating pace of technological developments and constant changes in consumer preferences are putting considerable pressure on businesses. They need to measure their image in the marketplace and to use the information gathered to improve their standing and to distinctively position themselves in the minds of consumers.

În articol se analizează instrumentele și metodele utilizate pentru măsurarea imaginii întreprinderii și este prezentat un model de analiză pentru întreprinderile din sectorul de confecții al Republicii Moldova. În contextul unui mediu competitiv puternic, unde din ce în ce mai multe companii luptă pentru atenția și răspunsul aceluiași grup de consumatori, dezvoltarea și menținerea unei imagini favorabile pe piață capătă o importanță deosebită pentru întreprinderile care urmăresc dezvoltarea avantajelor competitive sustenabile. Ritmul accelerat al dezvoltării tehnologice și schimbările constante în rândul preferințelor consumatorilor exercită o presiune considerabilă asupra întreprinderilor. Acestea trebuie să-și măsoare imaginea pe piață și să utilizeze informațiile colectate pentru a și-o îmbunătăți și a se poziționa distinct în mintea consumatorilor.

Cuvinte-cheie
image, identity, positioning, techniques, Methods, measurement, enterprise, Competitive advantage,

imagine, identitate, poziţionare, tehnici, metode, măsurare, Întreprindere, avantaj competitiv