Dezvoltarea operaţionalităţii gândirii elevilor de vârstă şcolară mică prin intermediul varierii procedeelor de instruire
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
915 40
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-08 16:53
SM ISO690:2012
. Dezvoltarea operaţionalităţii gândirii elevilor de vârstă şcolară mică prin intermediul varierii procedeelor de instruire. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2010, nr. 19, pp. 18-29. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 19 / 2010 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Dezvoltarea operaţionalităţii gândirii elevilor de vârstă şcolară mică prin intermediul varierii procedeelor de instruire

Pag. 18-29

 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2013


Rezumat

School training has a direct contribution to pupils ‘development and in acquiring a great variety of skills, habits of rationing and activity. Throng ‘mount many centuries different kinds of teaching have changed successively, they have been criticized mutually, pointing out their minuses and pluses and finally completed each other. Alternative training diamonds to tolerate all types of teaching, because each type is necessary and valuable. The way of alternative training causes no problems in individual training, in rationing and show us the optimal steps to be followed and to be developed afterwards.