Educația STEAM - o abordare inovativă în formarea profesională a elevilor și studenților
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
387 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-22 20:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:37.048+371.212 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3845)
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (239)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda. Educația STEAM - o abordare inovativă în formarea profesională a elevilor și studenților. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.1, pp. 55-61. ISBN 978-9975-76-369-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii
Ediția 1, vol.1, 2021
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii"
Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021

Educația STEAM - o abordare inovativă în formarea profesională a elevilor și studenților

CZU: 37.016:37.048+371.212

Pag. 55-61

Cazacioc Nadejda
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2022


Rezumat

Articolul integrează repere teoretice ale conceptului educațional STEAM și perspective în formarea profesională a elevilor și studenților bazată pe acest concept. Sunt precăutate tipurile de integrare curriculară caracteristice acestei abordări și sunt reliefate axe importante în modelarea personalității tânărului specialist.

The article integrates theoretical landmarks of the STEAM educational concept and perspectives in the professional training of pupils and students based on this concept. The types of curricular integration characteristic of this approach are considered and important axes are highlighted in shaping the personality of the young specialist.

Cuvinte-cheie
educaţie STEAM, formare profesională, abordare inovativă,

STEAM education, vocational training, innovative approach