Articolul precedent |
Articolul urmator |
317 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-28 11:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1:37.013.43+001.8/)1 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2563) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3885) |
Science and knowledge in general. Organization of intellectual work (1388) |
SM ISO690:2012 COROPCEANU, Eduard. Dimensiuni praxiologice ale managementului strategic în formarea culturii cercetării. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.1, pp. 8-16. ISBN 978-9975-76-369-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii Ediția 1, vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii" Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.1:37.013.43+001.8/)1 | ||||||
Pag. 8-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Instruirea prin cercetare prezintă un mecaism eficient de formare a competențelor profesionale prin crearea condițiilor de integrare eficientă a domeniilor epistemologic, praxiologic și axiologic. Evoluția culturii cercetării în dependență de particularitățile etative trebuie axată pe un management strategic eficient multidimensional. Învățământul superior și entitățile din domeniul cercetării au misiunea de a crea platforme funcționale și constructiviste pentru integrarea celor mai relevante experiențe din învățământul general cu direcțiile de cercetare din învățământul superior. Managementul strategic al formării culturii cercetării în context universitar este reprezentat prin direcțiile strategice de stimulare a culturii cercetării în învățământul superior. |
||||||
Cuvinte-cheie cultura cercetării, educație prin cercetare, managementul strategic al formării culturii cercetării, Învăţământul superior, research culture, education through research, strategic management of the research culture formation, higher education |
||||||
|