Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
364 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 12:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:911 (2) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3895) |
General geography. Science of geographical factors (systematic geography). Theoretical geography (146) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Integrarea dimensiunii de gen în demersurile pedagogice interculturale: studiu praxiologic în context universitar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 6(139), pp. 13-17. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5806170 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(139) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5806170 | ||||||
CZU: 37.015:911 | ||||||
Pag. 13-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă rezultatele unei cercetări pedagogice în problematica educației interculturale din perspectiva egalității de gen în formarea inițială a cadrelor didactice. Se analizează unele repere teoretice relevante pentru integrarea dimensiunii de gen în contextele educaționale multiculturale din șapte universități cu profil pedagogic din Republica Moldova. De asemenea, se oferă un cadru praxiologic pe marginea unui program de formare desfășurat cu cadrele didactice din învățământul superior. |
||||||
Cuvinte-cheie egalitate de gen, integrarea dimensiunii de gen, educaţie interculturală, cadre didactice, universități, curriculum, gender equality, gender mainstreaming, intercultural education, teachers, university, curriculum |
||||||
|