Incluziunea digitală a bibliotecarilor din învățământ: forme și metode moderne
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
280 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 16:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
023.5:[005.963:004] (1)
Librarianship (690)
Fields of management (317)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4182)
SM ISO690:2012
STAVER, Mihaela. Incluziunea digitală a bibliotecarilor din învățământ: forme și metode moderne. In: Magazin bibliologic, 2021, nr. 3-4, pp. 36-40. ISSN 1857-1476. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5769108
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Magazin bibliologic
Numărul 3-4 / 2021 / ISSN 1857-1476

Incluziunea digitală a bibliotecarilor din învățământ: forme și metode moderne

Digital inclusion of the university librarian: modern forms and methods

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5769108
CZU: 023.5:[005.963:004]

Pag. 36-40

Staver Mihaela
 
Biblioteca Științifică a Universității de Stat „Alecu Russo”, Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2021


Rezumat

Articolul refl ectă dezvoltarea competenţelor, abilităților şi deprinderilor de a utiliza tehnologiile informaționale și comunicaționale a bibliotecarilor din învăţământ. Sunt reliefate rezultatele studiilor privind identifi carea şi implementarea diverselor instrumente, platforme, forme şi metode moderne de incluziune digitală a bibliotecarilor şi utilizatorilor.

The article refl ects the process of skills and practical abilities development of librarians in Higher Education institutions, in order to use modern information and communication technologies. The studies result highlights identifi cation and implementation of various modern tools, platforms, methods and forms of digital inclusion of library staff and users

Cuvinte-cheie
incluziune digitală, bibliotecă de învăţământ, competenţă digitală, metode moderne, formare profesională continuă,

digital inclusion, university libraries, digital competence, modern methods, continuing professional education