Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
280 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 16:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
023.5:[005.963:004] (1) |
Librarianship (690) |
Fields of management (317) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4182) |
SM ISO690:2012 STAVER, Mihaela. Incluziunea digitală a bibliotecarilor din învățământ: forme și metode moderne. In: Magazin bibliologic, 2021, nr. 3-4, pp. 36-40. ISSN 1857-1476. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5769108 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Magazin bibliologic | ||||||
Numărul 3-4 / 2021 / ISSN 1857-1476 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5769108 | ||||||
CZU: 023.5:[005.963:004] | ||||||
Pag. 36-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul refl ectă dezvoltarea competenţelor, abilităților şi deprinderilor de a utiliza tehnologiile informaționale și comunicaționale a bibliotecarilor din învăţământ. Sunt reliefate rezultatele studiilor privind identifi carea şi implementarea diverselor instrumente, platforme, forme şi metode moderne de incluziune digitală a bibliotecarilor şi utilizatorilor. |
||||||
Cuvinte-cheie incluziune digitală, bibliotecă de învăţământ, competenţă digitală, metode moderne, formare profesională continuă, digital inclusion, university libraries, digital competence, modern methods, continuing professional education |
||||||
|