Approaching non-formal education from the perspective of competences
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
474 8
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-09 19:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374+37.01/.03 (3)
Education and training out of school. Further education (211)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3885)
General questions of didactics and method (8939)
SM ISO690:2012
ŢURCANU, Carolina. Approaching non-formal education from the perspective of competences. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 9(149), pp. 36-42. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5779513
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(149) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Approaching non-formal education from the perspective of competences

Abordarea educației nonformale din perspectiva competențelor

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5779513
CZU: 374+37.01/.03

Pag. 36-42

Ţurcanu Carolina
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 25 decembrie 2021


Rezumat

This article addresses the issue of valorizing on the concept of “competence” in the non-formal education system. The notions of “non-formal education” and “extracurricular education” are broadly defined, the emphasis being on the approach to non-formal and, specifically, extracurricular education from the perspective of competences. The advantages of this approach are argued and a classification of competences for this education system is proposed

În articol este abordată problema valorificării conceptului de „competență” în sistemul de educație nonformală. Sunt definite pe larg noțiunile „educație nonformală”, „educație extrașcolară”, accentul fiind pus pe abordarea educației și învățământului nonformal și, la concret, extrașcolar din perspectiva competențelor. Se argumentează avantajele acestei abordări și se propune o clasificare a competențelor pentru acest sistem de educație.

Cuvinte-cheie
non-formal education, non-formal learning, extracurricular education, extracurricular learning, key competences, general competences, specific competences, fields, and profiles of extracurricular education,

educaţie nonformală, învățământ nonformal, educaţie extraşcolară, învățământ extrașcolar, competențecheie, competențe generale, competenţe specifice, domenii și profiluri ale educației extrașcolare