Articolul precedent |
Articolul urmator |
358 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 13:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:390 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3920) |
Cultural anthropology. Ethnography. Customs. Manners. Traditions. Way of life (2219) |
SM ISO690:2012 KAROUNTZOU, Georgia. Intercultural education in southern europe. The example of Greece and Italy. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 217-221. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43:390 | ||||||
Pag. 217-221 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Imigrația este acum o realitate globală. Mișcările populațiilor dintr-o țară în alta afectează compoziția demografică a țărilor gazdă și formează societăți cu caracter multicultural.Această neomogenitate a fost extinsă la școala modernă greacă și italiană, care a fost chemată să gestioneze cursurile cu o populație eterogenă de studenți. Acest lucru a creat necesitatea redefinirii politicii educaționale pentru a face față noilor provocări de învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie imigraţia, societate multiculturală, redefinirea politicii educaționale, immigration, societies with a multicultural character, redefining educational policy |
||||||
|