Intercultural education in southern europe. The example of Greece and Italy
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
358 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 13:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:390 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3920)
Cultural anthropology. Ethnography. Customs. Manners. Traditions. Way of life (2219)
SM ISO690:2012
KAROUNTZOU, Georgia. Intercultural education in southern europe. The example of Greece and Italy. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 217-221. ISBN 978-9975-76-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Intercultural education in southern europe. The example of Greece and Italy

CZU: 37.018.43:390

Pag. 217-221

Karountzou Georgia
 
Hellenic Open University
 
 
Disponibil în IBN: 1 decembrie 2021


Rezumat

Imigrația este acum o realitate globală. Mișcările populațiilor dintr-o țară în alta afectează compoziția demografică a țărilor gazdă și formează societăți cu caracter multicultural.Această neomogenitate a fost extinsă la școala modernă greacă și italiană, care a fost chemată să gestioneze cursurile cu o populație eterogenă de studenți. Acest lucru a creat necesitatea redefinirii politicii educaționale pentru a face față noilor provocări de învățare.

Immigration is now a global reality. The movements of populations from one country to another affect the demographic composition of the host countries and form societies with a multicultural character. This inhomogeneity was extended to the modern Greek and Italian school which was called to manage classes with a heterogeneous student population. This created the need to redefine educational policy in order to meet the new learning challenges.

Cuvinte-cheie
imigraţia, societate multiculturală, redefinirea politicii educaționale,

immigration, societies with a multicultural character, redefining educational policy