Efectul de regrupare în jurul învingătorului din sondajele de opinie versus efectul susţinerii celui învins în sondaje. Studiu experimental
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
747 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 18:19
SM ISO690:2012
CHELCEA, Septimu, JDERU, Gabriel, IVAN, Loredana. Efectul de regrupare în jurul învingătorului din sondajele de opinie versus efectul susţinerii celui învins în sondaje. Studiu experimental . In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2006, nr. 2, pp. 1-8. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 2 / 2006 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Efectul de regrupare în jurul învingătorului din sondajele de opinie versus efectul susţinerii celui învins în sondaje. Studiu experimental

Pag. 1-8

Chelcea Septimu, Jderu Gabriel, Ivan Loredana
 
Universitatea din Bucureşti
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

The article presents a way to test the bandwagon effect and the underdog effect based on an experimental approach. The underdog effect appeared only in relation to the government activity’ evaluation and to the party vote behavior but the results showed no significance in relation to the political candidates vote intention. The bandwagon effect proved to be much stronger than the underdog effect, when using data from public opinion surveys.