Cunoaşterea şi înțelegerea aspectelor comunicării organizaționale
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
583 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-12-07 00:55
SM ISO690:2012
SIMION, Dănuţ, EFODE, Igor. Cunoaşterea şi înțelegerea aspectelor comunicării organizaționale. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 2, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 2, pp. 116-123. ISBN 978-9975-45-703-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale
Ediția 2, 2021
Conferința "Cercetarea, dezvoltarea și inovare din perspectiva eticii globale"
2, Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021

Cunoaşterea şi înțelegerea aspectelor comunicării organizaționale

Knowledge and understanding of the organizational communication aspects


Pag. 116-123

Simion Dănuţ1, Efode Igor2
 
1 Universitatea Tehnică a Moldovei,
2 Academia „Ştefan cel Mare“ a MAI al Republicii Moldova
 
 
 
Disponibil în IBN: 26 noiembrie 2021


Rezumat

Even if communication is not a one-way process, its often happens that the transmission from the transmitter to the receiver remains only at the level of one and more less than plural. The organizational communication is a particular form of communication encountered in countless organizations, including public institutions, covering a multitude of concrete situations, from horizontal communication between employees at the same hierarchical level to communication between the general manager and his subordinates and coordinated management of information in a company. Work and efficiency in an organizational framework require the coordination of participants and efforts to achieve performance. However, the communication climate is the general atmosphere in which organizational communication takes place and takes place.

Chiar dacă comunicarea nu este un proces unidirecțional se întâmplă deseori ca transmiterea de la emițător la receptor să rămână doar la nivelul de unu și mai puțin de plural. Comunicarea organizațională însă este o formă particulară de comunicare întâlnită în nenumărate organizații inclusiv în instituțiile publice acoperind o multitudine de situații concrete, de la comunicarea orizontală între angajații aflați la acelaşi nivel ierarhic până la comunicarea dintre managerul general şi subordonații săi și gestionarea coordonată a informațiilor dintr-o firmă. Muncași eficiența într-un cadru organizațional necesită coordonarea eforturilor participanților spre realizarea de performanțe. Climatul de comunicare însă este atmosfera generală în care are loc și se desfășoară comunicarea organizațională.

Cuvinte-cheie
organizational communication, organizational functions, communication climate, job satisfaction.,

comunicarea organizațională, funcții organizaționale, climat de comunicare, satisfacția la locul de muncă.

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Cunoaşterea şi &icirc;nțelegerea aspectelor comunicării organizaționale">
<meta name="citation_author" content="Simion Dănuţ">
<meta name="citation_author" content="Efode Igor">
<meta name="citation_publication_date" content="2021">
<meta name="citation_collection_title" content="Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale">
<meta name="citation_volume" content="Ediția 2">
<meta name="citation_firstpage" content="116">
<meta name="citation_lastpage" content="123">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/116-123_10.pdf">