Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-03 11:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.111:811.111 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2297) |
English language (589) |
![]() ŞINGHIREI, Valentina. Activitatea civică de folosit în evenimentele extracurriculare a studenților. In: Activismul civic – condiție a consolidării instituțiilor statului democratic, 28 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Print-Caro SRL, 2021, pp. 71-81. ISBN 978-9975-56-916-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Activismul civic – condiție a consolidării instituțiilor statului democratic 2021 | |||||||
Seminarul "Activismul civic – condiție a consolidării instituțiilor statului democratic" Chişinău, Moldova, 28 mai 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.147.111:811.111 | |||||||
Pag. 71-81 | |||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Rezumat | |||||||
Au existat multiple tendințe de formare a cetățenilor democrați prin educație formală și, în contextul european, procesele au crescut dramatic odată cu procesul de europenizare începând cu anii 1980. Activitățile de implicare civică pot fi politice sau apolitice. Pe de o parte, pare să existe o mare nesfârșită de modalități de implicare. Pe de altă parte, este dificil să știi ce merită timpul tău și ce organizații sunt de încredere. Participarea politică poate fi, de asemenea, un pic intimidantă la prima vedere. Cu toate acestea, fiecare experiență este o oportunitate de învățare și oamenii nu vor întoarce ajutorul bun sau sabotarea neintenționată a efortului colectiv. Termenul de implicare civică nu are o definiție standard și ar putea fi aplicat unei game de activități. Articolul va arunca lumina asupra faptului că activitatea civică a studenților depinde de rolul activităților extracurriculare bazate pe universitate ca o tendință contemporană în construirea valorilor și competențelor active ale cetățeniei la studenți, și anume, percepția activă a cetățeniei; responsabilitatea socială; conștientizarea interculturală; conștientizarea democrației și a drepturilor omului; abilități de gândire și cercetare; și abilități de interacțiune și interpersonale. Prin urmare, prezentul studiu a vizat explorarea importanței acestor activități în îmbunătățirea învățării limbii engleze în universitățile Republicii Moldova. Pe baza unei metode cantitative și calitative, a examinat rolul activităților extracurriculare în dezvoltarea auto-învățării limbii engleze de către elevi. Rezultatele acestui studiu au arătat că profesorii foloseau rar activități extracurriculare pentru a motiva elevii să învețe. De asemenea, au demonstrat că studenții au împărtășit atitudini pozitive față de activitățile extracurriculare ca un instrument eficient pentru a învăța limba engleză și a-și îmbunătăți abilitățile academice. Pe scurt, implicațiile pedagogice ale acestor descoperiri sunt că activitățile extracurriculare facilitează predarea limbii engleze, îi motivează pe elevi să învețe și îi fac mai sociabili și pregătiți pentru învățarea de lungă durată. |
|||||||
Cuvinte-cheie activitatea civică, activități extracurriculare, predarea limbii engleze, motivaţie, învățare egocentrică, comunicare interculturală, civic activity, Extracurricular activities, English as a foreign language, motivation, self-centered learning, intercultural communication |
|||||||
|