Rolul relațiilor publice în organizații
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
412 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 12:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659.4:061 (1)
Publicity. Information work. Public relations (389)
Organizations of a general nature (1138)
SM ISO690:2012
NARIŢA, Ionel. Rolul relațiilor publice în organizații. In: Activismul civic – condiție a consolidării instituțiilor statului democratic, 28 mai 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 43-48. ISBN 978-9975-56-916-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Activismul civic – condiție a consolidării instituțiilor statului democratic 2021
Seminarul "Activismul civic – condiție a consolidării instituțiilor statului democratic"
Chişinău, Moldova, 28 mai 2021

Rolul relațiilor publice în organizații

The organizational role of public relations

CZU: 659.4:061

Pag. 43-48

Nariţa Ionel
 
Universitatea de Vest, Timişoara
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 25 noiembrie 2021


Rezumat

Organizațiile sunt sisteme sociale a căror structură este alcătuită din relații comunicaționale. Dacă aceste relații sunt urmarea unor acte de comunicare publică, atunci ele sunt relații publice, iar organizațiile respective sunt, la rândul lor, organizații publice. Practica relațiilor publice are drept obiectiv susținerea și dezvoltarea structurii de relații comunicaționale a organizațiilor. Pentru a-și atinge obiectivele, relațiile publice trebuie să influențeze comportamentul publicului, să modeleze stările emoționale ale membrilor publicului.

The organizations are social systems with a structure including mainly communicational relationships. If these relations are consequences of public communication acts, they are public relations. The goal of the public relations practice is to support and develop the structure of public organizations. In order to achieve their objectives, public relations actions should influence the public behavior, namely, they should manage the emotionally states of active members of the public.

Cuvinte-cheie
organizaţie, relații publice, comportamentul publicului, argumentare, stări emoționale,

organization, public relations, public behavior, argumentation, emotions