Articolul precedent |
Articolul urmator |
412 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 12:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.4:061 (1) |
Publicity. Information work. Public relations (389) |
Organizations of a general nature (1138) |
SM ISO690:2012 NARIŢA, Ionel. Rolul relațiilor publice în organizații. In: Activismul civic – condiție a consolidării instituțiilor statului democratic, 28 mai 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 43-48. ISBN 978-9975-56-916-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Activismul civic – condiție a consolidării instituțiilor statului democratic 2021 | |||||||
Seminarul "Activismul civic – condiție a consolidării instituțiilor statului democratic" Chişinău, Moldova, 28 mai 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 659.4:061 | |||||||
Pag. 43-48 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Organizațiile sunt sisteme sociale a căror structură este alcătuită din relații comunicaționale. Dacă aceste relații sunt urmarea unor acte de comunicare publică, atunci ele sunt relații publice, iar organizațiile respective sunt, la rândul lor, organizații publice. Practica relațiilor publice are drept obiectiv susținerea și dezvoltarea structurii de relații comunicaționale a organizațiilor. Pentru a-și atinge obiectivele, relațiile publice trebuie să influențeze comportamentul publicului, să modeleze stările emoționale ale membrilor publicului. |
|||||||
Cuvinte-cheie organizaţie, relații publice, comportamentul publicului, argumentare, stări emoționale, organization, public relations, public behavior, argumentation, emotions |
|||||||
|