Тема лабиринта в мифологии и лирике (на материале «Лабиринтов» Х. Л. Борхеса): литературоведческий и дидактический аспекты
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
368 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-26 12:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14.02:821.134.2.09(82) (1)
Higher education. Universities. Academic study (2563)
Literature of Ibero-Romance / Ibero-Romanic) languages (20)
SM ISO690:2012
ДОЛГОВ, Вячеслав. Тема лабиринта в мифологии и лирике (на материале «Лабиринтов» Х. Л. Борхеса): литературоведческий и дидактический аспекты. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 6, 6 decembrie 2019, Bălți. Bălţi: Tipografia Indigo Color, 2020, Ediţia 6, pp. 224-230. ISBN 878-9975-3382-8-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 6, 2020
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, conferinţă ştiinţifică"
6, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2019

Тема лабиринта в мифологии и лирике (на материале «Лабиринтов» Х. Л. Борхеса): литературоведческий и дидактический аспекты

CZU: 378.14.02:821.134.2.09(82)

Pag. 224-230

Долгов Вячеслав
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 17 noiembrie 2021


Rezumat

Prezentul articol examinează forma și conținutul activității studenților de analiză și interpretare a două poezii de Jorge Luis Borges întitulaţi „Labirint”, îndreptată spre dezvoltarea competenței de lectură și a abilităților de analiză și interpretare corectă a operei literare. Atenție esențială se acordă polisemantismului labirintului, interpretărilor tradiționale și auctoriale ale acestuia.

Cuvinte-cheie
mit, labirint, Borges, sens tradițional, interpretare auctorială