Articolul precedent |
Articolul urmator |
368 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-26 12:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14.02:821.134.2.09(82) (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2563) |
Literature of Ibero-Romance / Ibero-Romanic) languages (20) |
SM ISO690:2012 ДОЛГОВ, Вячеслав. Тема лабиринта в мифологии и лирике (на материале «Лабиринтов» Х. Л. Борхеса): литературоведческий и дидактический аспекты. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 6, 6 decembrie 2019, Bălți. Bălţi: Tipografia Indigo Color, 2020, Ediţia 6, pp. 224-230. ISBN 878-9975-3382-8-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 6, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, conferinţă ştiinţifică" 6, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14.02:821.134.2.09(82) | ||||||
Pag. 224-230 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol examinează forma și conținutul activității studenților de analiză și interpretare a două poezii de Jorge Luis Borges întitulaţi „Labirint”, îndreptată spre dezvoltarea competenței de lectură și a abilităților de analiză și interpretare corectă a operei literare. Atenție esențială se acordă polisemantismului labirintului, interpretărilor tradiționale și auctoriale ale acestuia. |
||||||
Cuvinte-cheie mit, labirint, Borges, sens tradițional, interpretare auctorială |
||||||
|