Articolul precedent |
Articolul urmator |
779 63 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-11-02 11:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (1045) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4251) |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda, ȘEREMET, Ileana Simona. Formarea competențelor de investigare interdisciplinară, ca abordare inovativă în cadrul proiectelor STEAM. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 126-131. ISBN 978-9975-76-358-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.2, 2021 |
||||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||||
|
||||||||
CZU: 37.015 | ||||||||
Pag. 126-131 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Articolul cuprinde un exemplu de proiect STEAM la geografie care se axează pe formarea competențelor interdisciplinare prin investigare. Implementarea proiectelor interdisciplinare STEAM în cadrul curricular reprezintă o provocare de invățare prin cercetare dar și un imblod pentru a descoperi lumea din jur prin elemente caracteristice tuturor disciplinelor de studii. |
||||||||
Cuvinte-cheie STEAM, învăţare prin cercetare, învăţare în bază de proiect, STEAM, research learning, project learning |
||||||||
|