Formarea competențelor de investigare interdisciplinară, ca abordare inovativă în cadrul proiectelor STEAM
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
779 63
Ultima descărcare din IBN:
2024-11-02 11:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015 (1045)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4251)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda, ȘEREMET, Ileana Simona. Formarea competențelor de investigare interdisciplinară, ca abordare inovativă în cadrul proiectelor STEAM. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 126-131. ISBN 978-9975-76-358-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.2, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Formarea competențelor de investigare interdisciplinară, ca abordare inovativă în cadrul proiectelor STEAM

CZU: 37.015

Pag. 126-131

Cazacioc Nadejda12, Șeremet Ileana Simona3
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni,
3 Gimnaziul Mihai Viteazul, s.Chircăiești, Căușeni
 
 
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2021


Rezumat

Articolul cuprinde un exemplu de proiect STEAM la geografie care se axează pe formarea competențelor interdisciplinare prin investigare. Implementarea proiectelor interdisciplinare STEAM în cadrul curricular reprezintă o provocare de invățare prin cercetare dar și un imblod pentru a descoperi lumea din jur prin elemente caracteristice tuturor disciplinelor de studii.

The article includes an example of a STEAM geography project that focuses on the formation of interdisciplinary skills through investigation. The implementation of the STEAM interdisciplinary projects in the curricular framework represents a learning challenge through research but also an impetus to discover the world around through elements characteristic of all study disciplines.

Cuvinte-cheie
STEAM, învăţare prin cercetare, învăţare în bază de proiect,

STEAM, research learning, project learning