Abordarea unităților de învățare din analiza numerică prin prisma conceptului STEM
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
348 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-02 18:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:[51+004] (3)
Education (14210)
Mathematics (1639)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4156)
SM ISO690:2012
GLOBA, Angela, GASNAŞ, Ala. Abordarea unităților de învățare din analiza numerică prin prisma conceptului STEM. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 249-258. ISBN 978-9975-76-357-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.1, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Abordarea unităților de învățare din analiza numerică prin prisma conceptului STEM

CZU: 371.3:[51+004]

Pag. 249-258

Globa Angela, Gasnaş Ala
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2021


Rezumat

În articol este prezentată o modalitate de integrare a conceptului STEM în predarea unități de curs Analiză numerică. Introducerea noțiunilor noi se efectuează prin metoda PBL (Problem Based Learning), iar problema în sine se analizează din perspectiva celor patru componente STEM în ordinea: S – Științe, M – matematică, T – Tehnologii, E – Inginerie.

In the article is presented the way to integrate the STEM concept in teaching Numerical Analysis course unit. The introduction of new notions is performed by the PBL method (Problem Based Learning), and the problem itself is analyzed from the perspective of the four STEM components in order: S - Science, M mathematics, T - Technologies, E - Engineering.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, motivaţie, creativitate, analiza numerică, ecuaţie, metoda coardelor, concept STEM.,

interdisciplinarity, transdisciplinarity, motivation, creativity, numerical analysis, equation, chord method, STEM concept.