Articolul precedent |
Articolul urmator |
348 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-02 18:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:[51+004] (3) |
Education (14210) |
Mathematics (1639) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4156) |
SM ISO690:2012 GLOBA, Angela, GASNAŞ, Ala. Abordarea unităților de învățare din analiza numerică prin prisma conceptului STEM. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 249-258. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 371.3:[51+004] | |||||||
Pag. 249-258 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În articol este prezentată o modalitate de integrare a conceptului STEM în predarea unități de curs Analiză numerică. Introducerea noțiunilor noi se efectuează prin metoda PBL (Problem Based Learning), iar problema în sine se analizează din perspectiva celor patru componente STEM în ordinea: S – Științe, M – matematică, T – Tehnologii, E – Inginerie. |
|||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, motivaţie, creativitate, analiza numerică, ecuaţie, metoda coardelor, concept STEM., interdisciplinarity, transdisciplinarity, motivation, creativity, numerical analysis, equation, chord method, STEM concept. |
|||||||
|