Articolul precedent |
Articolul urmator |
439 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-23 11:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.314.6:37.016 (1) |
Education (14299) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3913) |
SM ISO690:2012 BRAICOV, Andrei, VEVERIȚĂ, Tatiana. Organizarea activităţilor STEAM în cadrul laboratorului „European Schoolnet Future Classroom”. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 181-188. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 371.314.6:37.016 | |||||||
Pag. 181-188 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol este descrisă o modalitate de valorificare a Laboratorului european Schoolnet Future Classroom pentru organizarea și realizarea activităților STEAM, aplicând Instruirea în bază de proiect. Este prezentat un exemplu de proiect STEAM în care se pune problema programării zborurilor dronei după traiectorii de figuri geometrice plane. |
|||||||
Cuvinte-cheie Laboratorului european Schoolnet Future Classroom, Instruirea în bază de proiect, educația STEAM., European Schoolnet Future Classroom Laboratory, project-based learning, STEAM education. |
|||||||
|