Învingători pe pista cunoașterii
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
281 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-02 18:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:001.2+37.036:51 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3884)
Science and knowledge in general. Organization of intellectual work (1387)
Mathematics (1639)
SM ISO690:2012
DICU, Nicoleta. Învingători pe pista cunoașterii. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 86-91. ISBN 978-9975-76-357-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.1, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Învingători pe pista cunoașterii

CZU: 37.016:001.2+37.036:51

Pag. 86-91

Dicu Nicoleta
 
Școala gimnazială „Ion Ciorănescu”, Moroeni
 
 
Disponibil în IBN: 11 noiembrie 2021


Rezumat

Conform tendinţei actuale de învăţare centrată pe elev, abordarea STEM [2] (științe, tehnologii, inginerie și matematică) are rolul de a propulsa elevul pe o treaptă superioară a cunoaşterii, integra toate domeniile implicate într-o paradigmă de învățare coerentă, bazată pe aplicații desprinse din realitate, ceea ce devine un punct cheie în pregătirea acestuia, prin promovarea și utilizarea unor metode de predare bazate pe explorare, investigare și anchetă. Activitatea propusă „Învingători pe pista cunoașterii” a fost desfășurată cu elevii claselor a VII-a și a VIII-a, pe echipe și s-a bazat pe fapte din viața de zi cu zi, dar și experimente care i-au ajutat pe elevi să pună întrebări, să conecteze punctele de cunoaștere, să rezolve probleme, să gândească creativ și să fie inovativi.

According to the current student-centered learning trend, the STEM [2] approach (science, technology, engineering and mathematics) is designed to push the student to a higher level of knowledge, integrating all the fields involved into a coherent learning paradigm based on applications that are taken from the reality, this is becoming a key point in its preparation by promoting and using teaching methods focused on exploration and investigation. The proposed activity ”Învingători pe pista cunoașterii” was carried out with the students of the 7th and 8th grades on teams and was based on facts from everyday life, but also on experiments that determined them to ask questions, connect points of knowledge, solve problems, think creative and be innovative.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, creativitate, experiment, competențe STEM, matematică,

interdisciplinarity, creativity, experiment, STEM skills, mathematics