Articolul precedent |
Articolul urmator |
281 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-02 18:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:001.2+37.036:51 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3884) |
Science and knowledge in general. Organization of intellectual work (1387) |
Mathematics (1639) |
SM ISO690:2012 DICU, Nicoleta. Învingători pe pista cunoașterii. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 86-91. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:001.2+37.036:51 | ||||||
Pag. 86-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conform tendinţei actuale de învăţare centrată pe elev, abordarea STEM [2] (științe, tehnologii, inginerie și matematică) are rolul de a propulsa elevul pe o treaptă superioară a cunoaşterii, integra toate domeniile implicate într-o paradigmă de învățare coerentă, bazată pe aplicații desprinse din realitate, ceea ce devine un punct cheie în pregătirea acestuia, prin promovarea și utilizarea unor metode de predare bazate pe explorare, investigare și anchetă. Activitatea propusă „Învingători pe pista cunoașterii” a fost desfășurată cu elevii claselor a VII-a și a VIII-a, pe echipe și s-a bazat pe fapte din viața de zi cu zi, dar și experimente care i-au ajutat pe elevi să pună întrebări, să conecteze punctele de cunoaștere, să rezolve probleme, să gândească creativ și să fie inovativi. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, creativitate, experiment, competențe STEM, matematică, interdisciplinarity, creativity, experiment, STEM skills, mathematics |
||||||
|