Abordări inter/transdisciplinare în cadrul orelor de matematică şi informatica
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
915 69
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 18:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:001.2[372.851+004] (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3915)
Science and knowledge in general. Organization of intellectual work (1390)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4181)
SM ISO690:2012
CIMBIR, Cornelia, PLATON, Marcela. Abordări inter/transdisciplinare în cadrul orelor de matematică şi informatica. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 81-85. ISBN 978-9975-76-357-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.1, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Abordări inter/transdisciplinare în cadrul orelor de matematică şi informatica

CZU: 37.016:001.2[372.851+004]

Pag. 81-85

Cimbir Cornelia12, Platon Marcela12
 
1 Liceul Teoretic „Orizont“, mun. Chişinău,
2 Colegiul de Ecologie, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 noiembrie 2021


Rezumat

Lucrarea se referă la relevanța educaţiei STEM/STEAM în procesul de evaluare al elevilor în cadrul orelor de matematică şi informatică. Educaţia STEM/STEAM vine să completeze demersul educaţional prin învăţarea centrată pe elev, dezvoltarea gândirii critice, colaborare şi comunicare, abordarea problemei prin prisma diferitor arii curriculare. Abordările inter/transdisciplinare în cadrul orelor dezvoltă abilitățile de comunicare, expunerea liberă a opiniei personale, interpretarea rezultatelor obținute, competențe digitale.

The paper refers to the relevance of STEM/STEAM education in the evaluation process of students in mathematics and computer science classes. STEM/STEAM education aims at completing the educational approach through student-centered learning, the development of critical thinking, collaboration and communication, approaching the problem in the light of different curricular areas. Inter/transdisciplinary approaches within classes develop communication skills, free statement of personal opinion, interpretation of results, digital competences.

Cuvinte-cheie
proiect, STEAM, interdisciplinar, transdisciplinar, proces educaţional, competenţe digitale,

project, STEAM, interdisciplinary, Transdisciplinary, educational process, digital competences