Articolul precedent |
Articolul urmator |
915 69 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 18:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:001.2[372.851+004] (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3915) |
Science and knowledge in general. Organization of intellectual work (1390) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4181) |
SM ISO690:2012 CIMBIR, Cornelia, PLATON, Marcela. Abordări inter/transdisciplinare în cadrul orelor de matematică şi informatica. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 81-85. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:001.2[372.851+004] | ||||||
Pag. 81-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea se referă la relevanța educaţiei STEM/STEAM în procesul de evaluare al elevilor în cadrul orelor de matematică şi informatică. Educaţia STEM/STEAM vine să completeze demersul educaţional prin învăţarea centrată pe elev, dezvoltarea gândirii critice, colaborare şi comunicare, abordarea problemei prin prisma diferitor arii curriculare. Abordările inter/transdisciplinare în cadrul orelor dezvoltă abilitățile de comunicare, expunerea liberă a opiniei personale, interpretarea rezultatelor obținute, competențe digitale. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect, STEAM, interdisciplinar, transdisciplinar, proces educaţional, competenţe digitale, project, STEAM, interdisciplinary, Transdisciplinary, educational process, digital competences |
||||||
|