Predarea ca act decizional în cadrul procesului didactic
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
505 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-02 12:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016 (1409)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3885)
SM ISO690:2012
MIHĂILĂ, Monica-Maria. Predarea ca act decizional în cadrul procesului didactic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 3(25), pp. 140-146. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.140-146
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(25) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Predarea ca act decizional în cadrul procesului didactic

Teaching as a decision-making act in the didactic process

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.140-146
CZU: 37.016

Pag. 140-146

Mihăilă Monica-Maria
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 6 noiembrie 2021


Rezumat

Predarea este activitatea didactică sistematică, organizată, desfășurată de către profesor care implică proiectarea activităților educaționale, identificarea finalităților urmărite, determinarea conținuturilor, organizarea condițiilor ce vor favoriza atingerea competențelor, desfășurarea activității didactice și evaluarea calității modificărilor intervenite în comportamentului elevilor.

Teaching is the systematic, organized didactic activity carried out by the teacher that involves the design of educational activities, identifying the aims, determining the contents, organizing the conditions that will promote the achievement of skills, conducting teaching and evaluating the quality of changes in student behaviour.

Cuvinte-cheie
predarea, accepțiuni ale predării, predarea activizată, modele de predare,

teaching, teaching meanings, activated teaching, teaching models