Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
505 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-02 12:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016 (1409) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3885) |
SM ISO690:2012 MIHĂILĂ, Monica-Maria. Predarea ca act decizional în cadrul procesului didactic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 3(25), pp. 140-146. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.140-146 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(25) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.140-146 | ||||||
CZU: 37.016 | ||||||
Pag. 140-146 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Predarea este activitatea didactică sistematică, organizată, desfășurată de către profesor care implică proiectarea activităților educaționale, identificarea finalităților urmărite, determinarea conținuturilor, organizarea condițiilor ce vor favoriza atingerea competențelor, desfășurarea activității didactice și evaluarea calității modificărilor intervenite în comportamentului elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie predarea, accepțiuni ale predării, predarea activizată, modele de predare, teaching, teaching meanings, activated teaching, teaching models |
||||||
|