Impactul activității experimentale la chimie asupra orientării profesionale a elevilor
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
498 18
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-09 23:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.854:37.048.4 (1)
Education (14306)
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (250)
SM ISO690:2012
LOZINSCHI, Iulia, COROPCEANU, Eduard. Impactul activității experimentale la chimie asupra orientării profesionale a elevilor. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 3(25), pp. 24-33. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.24-33
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(25) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Impactul activității experimentale la chimie asupra orientării profesionale a elevilor

The impact of chemical experimental activity on student career guidance

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.24-33
CZU: 372.854:37.048.4

Pag. 24-33

Lozinschi Iulia, Coropceanu Eduard
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 6 noiembrie 2021


Rezumat

Tendințele din ultimele decenii indică scăderea interesului pentru profesiile din domeniile: Științe exacte și Științe ale naturii, care, de facto, asigură în mare parte elaborarea noilor materiale și tehnologii, generând premise pentru progresul socio-economic. Preocuparea pentru disciplina Chimie poate fi promovată prin diverse metode, una dintre cele mai eficiente fiind activitatea experimentală. Organizarea în liceele din raionul Călărași a activităților educaționale bazate pe experimentul demonstrativ-distractiv a admis formularea concluziei: participarea la activitățile experimentale permite orientarea profesională spre domeniile Științe/Tehnologii.

Trends in recent decades indicate a decline in interest in the professions in the fields of Exact Sciences and Natural Sciences, which largely ensures the development of new materials and technologies and generates premises for socio-economic progress. The interest for the discipline of Chemistry can be promoted by different methods, one of the most effective being the experimental activities. The organization of educational activities based on the demonstration-fun experiment in the high schools of Călărași district allowed the conclusion that the participation in the experimental activities allows the professional orientation towards the fields of Sciences / Technologies.

Cuvinte-cheie
orientare profesională, chimie, experiment, motivare,

professional orientation, Chemistry, experiment, motivation