Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
498 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-09 23:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.854:37.048.4 (1) |
Education (14306) |
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (250) |
SM ISO690:2012 LOZINSCHI, Iulia, COROPCEANU, Eduard. Impactul activității experimentale la chimie asupra orientării profesionale a elevilor. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 3(25), pp. 24-33. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.24-33 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 3(25) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v25i3.24-33 | |||||||
CZU: 372.854:37.048.4 | |||||||
Pag. 24-33 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Tendințele din ultimele decenii indică scăderea interesului pentru profesiile din domeniile: Științe exacte și Științe ale naturii, care, de facto, asigură în mare parte elaborarea noilor materiale și tehnologii, generând premise pentru progresul socio-economic. Preocuparea pentru disciplina Chimie poate fi promovată prin diverse metode, una dintre cele mai eficiente fiind activitatea experimentală. Organizarea în liceele din raionul Călărași a activităților educaționale bazate pe experimentul demonstrativ-distractiv a admis formularea concluziei: participarea la activitățile experimentale permite orientarea profesională spre domeniile Științe/Tehnologii. |
|||||||
Cuvinte-cheie orientare profesională, chimie, experiment, motivare, professional orientation, Chemistry, experiment, motivation |
|||||||
|