Articolul precedent |
Articolul urmator |
432 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-28 18:02 |
SM ISO690:2012 NOUR, Alexandra. Modelul pedagogic de formare a atitudinilor de învățare la elevii de vârstă școlară mică prin individualizarea și diferențierea instruirii. In: Management educațional la nivel european.: Volum internațional de studii de specialitate în domeniul managementului educațional, Ed. 2, 26-27 septembrie 2020, Bacău. Bacău: Smart Academic, 2020, Ediția 2, pp. 28-33. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Management educațional la nivel european. Ediția 2, 2020 |
||||||
Congresul "Congresul Internațional al Dascălilor români" 2, Bacău, Romania, 26-27 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 28-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Modelul pedagogic este un construct din fundamente teoretice ce reflectă organizarea internă a procesului educațional. La baza Modelului pedagogic de formare a atitudinilor de învățare prin individualizarea și diferențierea instruirii sunt legitățile și principiile didactice, precum și relațiile dintre reperele sociale, psihologice și pedagogice. Structura modelului este axată pe fundamente științifice, legități, principii, reguli și condiții de formare a atitudinilor de învățare la elevii de vârstă școlară mică. Modelul pedagogic de formare a atitudinilor de învățare prin individualizarea și diferențierea instruirii, eficiența procesului educațional depinde de respectarea reperelor teoretice și condițiilor specifice într-un sistem care favorizează realizarea procesului de învățământ și determină randamentul acestuia. Modelul dat reflectă nu numai relația dintre principii, legități și condiții, dar și obiectivele modelării, conținuturile curriculare și strategiile de formare a atitudinilor de învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie The pedagogical model for developing learning attitudes at the primary level pupils through differentiated and individualized instruction., pedagogical model, learning attitudes, individualization, differentiation, legitimacy, principles, conditions, objectives, curricular content, strategies. |
||||||
|