Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
658 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-11-07 18:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[339.138:347.772]:687.1(478) (1) |
General questions of trade and commerce. Market (871) |
Commercial law. Company law (1329) |
Clothing industry. Garment manufacture. Beauty culture (164) |
SM ISO690:2012 MALANCEA, Iurie. Imaginea brandurilor autohtone Iuvas, Maicom și Vasconi prin prisma indicatorului Net Promoter Score. In: Economica, 2021, nr. 3(117), pp. 62-70. ISSN 1810-9136. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2021.117.062 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||||
Numărul 3(117) / 2021 / ISSN 1810-9136 | ||||||||
|
||||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/econ.2021.117.062 | ||||||||
CZU: [339.138:347.772]:687.1(478) | ||||||||
JEL: M31. | ||||||||
Pag. 62-70 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Articolul prezintă evoluția industriei ușoare a Republicii Moldova, din ultimii 15 ani, și anume a sectorului de confecții, prin analiza imaginii brandurilor autohtone de vestimentație Iuvas, Maicom și Vasconi, reflectată prin indicatorul Net Promoter Score (NPS). Urmărind crearea unei culturi organizaționale centrate pe câștigarea loialității consumatorilor și inspirarea angajaților pentru sporirea profitabilității companiei, indicatorul NPS reprezintă o metodă eficientă de măsurare a felului în care o companie tratează oamenii cu care interacționează. În urma studiului, nici unul din cele trei branduri nu au obținut un scor pozitiv, fapt ce evidențiază necesitatea sporită din partea acestor branduri de a-și îmbunătăți eforturile de marketing. Cu un NPS negativ, o companie e nevoită să investească mai multe resurse în activitățile de marketing pentru a achiziționa consumatori noi, fapt ce reduce competitivitatea acesteia pe piață. |
||||||||
Cuvinte-cheie imagine, brand, evaluare, Net Promoter Score, loialitate, avantaj competitiv, image, brand, evaluation, Net Promoter Score, loyalty, Competitive advantage |
||||||||
|