Diversitatea lingvistică dialogul intercultural în procesul de comunicare — indicator indispensabil al societății actuale
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
236 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 08:46
SM ISO690:2012
BUSUIOC, Aliona. Diversitatea lingvistică dialogul intercultural în procesul de comunicare — indicator indispensabil al societății actuale. In: Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare, 29 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Tipografia Garomont-Studio; Vasiliana '98, 2013, pp. 52-58. ISBN 978-99754442-9-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare 2013
Conferința "Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare"
Chişinău, Moldova, 29 martie 2013

Diversitatea lingvistică dialogul intercultural în procesul de comunicare — indicator indispensabil al societății actuale

Linguistic diversity and itercultural dialogue in communication a social indicator


Pag. 52-58

Busuioc Aliona
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 27 septembrie 2021


Rezumat

Lucrarea vine într-un moment de deschidere cãtre cultura multicolorã europeanã. Autorul aratã cã dialogul intercultural este conditionat de însusirea de a intermedia valoarea interculturalã, ceea ce ridicã problema receptivitãtii factorilor educationali din Republica Moldova la politica europeanã de incluziune socialã. Lucrarea descrie rolulformatorilor în educatie si în adoptarea de noi politici educationale.

This paper comes at a point where the Republic of Moldova opens to the diverse European culture. The author shows that intercultural dialogue is conditioned by the capacity ofnegociating intercultural values. This, in turn, raises the problem of how receptive educational stakeholders are to the European policy of social integration. The paper describes the role teachers and trainers have in schools, as well as in promoting new educational policies in the country.

Cuvinte-cheie
interacţiune, societate, comunitate etnică, interculturalitate,

interaction, society, ethnic community, interculturalism