Culture, communication and foreign language teaching for medical students
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
211 0
SM ISO690:2012
LEON, Laura Ioana. Culture, communication and foreign language teaching for medical students. In: Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal.: Literatură şi Studii Culturale, 19-20 aprilie 2013, Bălți. Bălți: Editura Presa universitară bălțeană, Bălţi & Editura Vasiliana ’98, Iaşi, 2014, Vol. 2, pp. 53-59. ISBN 978-973-116-364-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal.
Vol. 2, 2014
Colocviul "Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal"
Bălți, Moldova, 19-20 aprilie 2013

Culture, communication and foreign language teaching for medical students


Pag. 53-59

Leon Laura Ioana
 
University of Medicine and Pharmacy “Grigore T. Popa”, Iasi
 
 
Disponibil în IBN: 17 septembrie 2021


Rezumat

Das Studium der Fremdsprachen ist Teil der akademischen Curricula, in den ersten zwei Studienjahren. Das Ziel dieser Arbeit ist zu zeigen, die Art und Weise, auf die sich Fremdsprachenlehrer dieser Herausforderung annähern sollten, im Kontext der Globalisierung, wenn Studierende interkulturelle Kompetenzen und Kommunikationsfähigkeiten zu entwickeln haben. Das Studium der Fremdsprachen bei den Medizinstudenten in Rumänien (solange interkulturelle Kompetenzen und Kommunikationsfertigkeiten unverzichtbar im Gesundheit und Pflegebereich sind). Die Aktivitäten unserer Seminare und Kurse konzentrieren sich sowohl auf praktische Fertigkeiten, als auch auf theoretische Kenntisse über Sprache und Kultur im allgemeinen. Eins der wichtigsten Ziele dieser Seminare ist es, Studierende dazu zu bringen, das Fremdsprahenstudium als Teil der Kultur wahrzunehmen. Unsere Überzeugung ist es, dass wenn wir kein systematisches Kennen einer Kultur oder Zivilisation haben, sind wir auch nicht fähig, kommunikative Kompetenzen der jeweiligen Fremdsprache zu beherrschen. Kommunikationsfertigkeiten sind unentbehrlich im Gesundheitsbereich. Studierende haben die Gelegenheit, bei diesen Seminaren, eine Fremdsprache als Teil der Kultur zu betrachten. Wenn uns das systematische Lernen iner Kultur oder Zivilisation fehlt, können wir auch keine Kommunikationsfertigkeiten in einer Fremdsprache gewinnen.

Scopul acestei lucrări este de a prezenta modalitatea în care este abordat studiul limbilor străine pentru studenţii medicinişti. Astăzi, în contextul globalizării, viitorii medici trebuie să dezvolte atât competenţe de comunicare interculturală, cât şi noţiuni despre cultura din care limba străină pe care o studiază face parte. Activităţile din cadrul cursurilor şi seminariilor de limbi străine urmăresc, aşadar, dezvoltarea abilităţilor practice, dar şi dobândirea cunoştinţelor teoretice despre limba străină studiată şi cultura din care aceasta face parte. Fără o cunoaştere sistematică a culturii şi civilizaţiei din care face parte limba străină studiată, studenţii nu vor fi niciodată capabili să stăpînească în mod real abilităţile de comunicare în acea limbă străină.

Cuvinte-cheie
Fremdsprachen, Kultur, Gesundheitswesen, Kommunikation, Medizinstudenten,

limbi străine, cultură, sănătate, comunicare, studenți medicinişti