The vector of the development of the education 4.0 project
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
325 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-14 08:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.072 (3)
Management aspects of educational institutions (197)
SM ISO690:2012
BAGHDADI, Sohir, ABU ARAR, Haila, GRIBINCEA, Alexandru. The vector of the development of the education 4.0 project. In: EcoSoEn, 2021, nr. 1-2, pp. 135-141. ISSN 2587-344X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 1-2 / 2021 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

The vector of the development of the education 4.0 project

Vectorul dezvoltării proectului educația 4.0

CZU: 37.072
JEL: B40, C51, I22, I25, J24

Pag. 135-141

Baghdadi Sohir, Abu Arar Haila, Gribincea Alexandru
 
Free International University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 septembrie 2021


Rezumat

The existing educational system does not cope with the pace of change in the needs of change in society, agriculture, industrial production, trade, education, medicine, rapidly developing society, based on the new emerging technological order. This situation has forced the conceptual perception of the approaches of modernizing the laborious training system, including the highest qualifications. The 4.0 transformation revolution in modern society, mechanical, repetitive activity were taken over by equipment and IoT. The new socio-economic reality, the human resources market currently requires specialists to focus on ingenuity, to develop new smart products, to understand how to transform society. The era of the global communication network has solved the major task of cultural memory (selection, storage and dissemination of information) and facilitated access to a terrifying volume of data. The purpose of the investigation is to research the development vector and score key priorities in society's efforts.

Sistemul educațional existent nu face față ritmului schimbărilor în nevoile schimbărilor din societate, agricultură, producție industrial, comerț, educație, medicină, societate în dezvoltare rapidă, bazată pe noua ordine tehnologică emergentă. Această situație a forțat să se declanșeze perceperea conceptuală a abordărilor modernizării sistemului laborios de instruire, inclusiv a celor mai înalte calificări. Revoluţia transformării 4.0 din societatea modernă, activitatea mecanică, repetitivă au fost preluate de echipamente și IoT. Noua realitate social-economică, piața resurselor umane cere actualmente ca specialiștii sa se focalizeze pe ingeniozitate, a elabora produse inteligente noi, a înțelege cum de transformat societatea. Epoca rețelei de comunicare globale a rezolvat sarcina major vizând memoria culturală (selectarea, depozitarea și difuzarea informației) si a facilitat accesul la un volum terifiant de date. Scopul investigației constă în cercetarea vectorului de dezvoltare și punctarea priorităților-cheie în eforturile societății

Cuvinte-cheie
Education 4.0, society 4.0, vocational training, labor market, policy efficiency,

educație 4.0, societate 4.0, formare profesională, piaţa muncii, eficientizarea politicii