Articolul precedent |
Articolul urmator |
244 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-04 17:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (480) |
Organization of instruction (530) |
SM ISO690:2012 SÎRGHI, Natalia. Creative teaching or teaching creatively. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului : superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 1, 12 martie 2016, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 1, pp. 181-183. ISBN 978-9975-71-790-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 1, 2016 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 1, Chişinău, Moldova, 12 martie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 181-183 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present article focuses towards some insights into creative teaching as an interesting and effective tool in promoting students' fluency and enhancing their creative thinking. The concepts creative teaching and teaching creatively are presented, described and analyzed. An attempt is made to answer the question: "How not to get bored, both teacher and students, during the lessons?" and some ways of fighting boredom in the classroom are proposed. |
||||||
|