Îmbunătățirea sistemului de învățământ superior în Israel: abordare teoretică
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
102 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378(569.4) (5)
Higher education. Universities. Academic study (1911)
SM ISO690:2012
MASRI, Bushra. Îmbunătățirea sistemului de învățământ superior în Israel: abordare teoretică. In: Relaţii internaţionale. Plus. 2021, nr. 1(19), pp. 48-53. ISSN 1857-4440.
10.52327/1857-4440.2021.1(19).05
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relaţii internaţionale. Plus
Numărul 1(19) / 2021 / ISSN 1857-4440 /ISSNe 2587-3393

Îmbunătățirea sistemului de învățământ superior în Israel: abordare teoretică

DOI: https://doi.org/10.52327/1857-4440.2021.1(19).05
CZU: 378(569.4)

Pag. 48-53

Masri Bushra
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
Disponibil în IBN: 21 iulie 2021


Rezumat

Sistemul de învățământ superior din Israel se află într-o perioadă de criză de peste 12 ani. Numărul studenților este redus, iar deteriorarea capitalului uman este iminentă. Sistemul nu reușește să dezvolte cunoștințele economice ale studenților și, prin urmare, mobilitatea academică este, de asemenea, foarte limitată. Acest articol încearcă să propună un model multidisciplinar pentru îmbunătățirea sistemului de învățământ care ar încorpora și mobilitatea academică internațională.

Cuvinte-cheie
sistem de învățământ superior, studenţi internaţionali, mobilitate academică, economia cunoașterii