Articolul precedent |
Articolul urmator |
239 0 |
SM ISO690:2012 ZGLAVOCI, Stela. Atitudinea faţă de fenomenul muzical în contextul relaţiei elev-profesor. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, p. 38. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 38-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Muzica, cea mai profundă şi mai complexă dintre arte, este exprimarea ideilor şi sentimentelor prin mijlocirea sunetelor, mesajele ei fiind adresate afectivităţii, sensibilităţii. Ea dă naştere unor temeinice sentimente estetice, care sprijină dezvoltarea intelectuală şi ridică pe o treaptă superioară spiritualitatea ele-vului. Atitudinea faţă de muzică reprezintă condiţia obligatorie care va asigura procesul de comunicare dintre elev şi muzică. Figura profesorului, în acest context, deţine funcţia supremă de mijlocire dintre aceste mari valori. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ artistic, atitudine faţă de muzică, valori muzicale, relaţia profesor-elev, artistic education, the attitude towards music, music values, relationship between teacher and student |
||||||
|