Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
596 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 12:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:004 (32) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3884) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4156) |
SM ISO690:2012 CABAC, Valeriu. Gândirea computațională ca scop al instruirii la informatică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 2(24), pp. 7-20. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.7-20 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(24) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.7-20 | ||||||
CZU: 37.016.046:004 | ||||||
Pag. 7-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopurile instruirii la informatică în școală au evoluate pe parcursul anilor: de la alfabetizarea informatică la formarea culturii informaționale și a competențelor TIC. În ultimii ani în didactica informaticii a devenit populară noțiunea de gândire computațională, considerată drept un mod de gândire specific informaticii. Gândirea computațională nu se identifică cu gândirea algoritmică, cultura informațională și tinde să ocupe poziția unui scop important al instruirii la informatică. |
||||||
Cuvinte-cheie informatica școlară, gândire algoritmică, cultura informaţională, gândire computațională, school informatics, algorithmic thinking, information culture, computational thinking |
||||||
|