Articolul precedent |
Articolul urmator |
323 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-25 17:22 |
SM ISO690:2012 DANILĂ, Natalia. Formarea profesională a designerilor –obiect al cercetării pedagogice. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, p. 24. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 24-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problema formării profesionale a designerilor, indiferent de para-digma care o fundamentează, constă în necesitatea îmbinării pregătirii teoretice cu cea practică. Formarea profesională este adesea privită ca o activitate organizată de creștere a cunoștințelor și abilităților designerilor, cu un scop precis. Participanții dobândesc cunoștințe tehnice, abilități și capacitatea de a rezolva probleme. |
||||||
Cuvinte-cheie formare profesională, modele de pregătire socio-profesională, calificare, vocational training, models of socio-professional training, qualification |
||||||
|