Formarea profesională a designerilor –obiect al cercetării pedagogice
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
323 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-25 17:22
SM ISO690:2012
DANILĂ, Natalia. Formarea profesională a designerilor –obiect al cercetării pedagogice. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, p. 24. ISBN 978-9975-50-161-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan"
Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015

Formarea profesională a designerilor –obiect al cercetării pedagogice

Vocational training of designers –object of pedagogical research


Pag. 24-24

Danilă Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 iulie 2021


Rezumat

Problema formării profesionale a designerilor, indiferent de para-digma care o fundamentează, constă în necesitatea îmbinării pregătirii teoretice cu cea practică. Formarea profesională este adesea privită ca o activitate organizată de creștere a cunoștințelor și abilităților designerilor, cu un scop precis. Participanții dobândesc cunoștințe tehnice, abilități și capacitatea de a rezolva probleme.

The issue of vocational training of designers, regardless the underlying paradigm that consists, is the need to combine theoretical with the practical education. Training is often regarded as an organized activity to increase knowledge and skills of designers with a specific purpose. Participants gain technical knowledge, skills and ability give solve problems.

Cuvinte-cheie
formare profesională, modele de pregătire socio-profesională, calificare,

vocational training, models of socio-professional training, qualification