Formarea culturii artistic-estetice la elevii claselor primare. Abordări pedagogice integratoare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
427 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 12:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015 (71)
Kinds of school providing general education (2012)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Formarea culturii artistic-estetice la elevii claselor primare. Abordări pedagogice integratoare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 3(127), pp. 32-35. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5036120
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(127) / 2021 / ISSN 1810-6455

Formarea culturii artistic-estetice la elevii claselor primare. Abordări pedagogice integratoare

Developing an Artistic-Aesthetic Culture in Primary School Students. Integrative Pedagogical Approaches

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5036120
CZU: 373.3.015

Pag. 32-35

Goraş-Postică Viorica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2021


Rezumat

Articolul analizează abordarea pedagogică inedită a culturii artistic-estetice la elevii claselor primare, din perspectivă teoretică și metodologică, în baza unui studiu monografic, realizat de Tatiana Gânju în cadrul studiilor de doctorat. Se parcurge în mod critic un traiect conceptual funcțional, conturat inclusiv de cunoașterea artistic-estetică și de atitudinea estetică, manifestate prin interacțiuni metodologice relevante curriculumului educațional din Republica Moldova

The article analyzes from a theoretical and methodological perspective the unique pedagogical approach towards the development of an artistic-aesthetic culture in primary school students, presented in the doctorate/monographic studyof TatianaGânju. A functional conceptual trajectory is critically traversed, including the artistic-aesthetic knowledge and the aesthetic attitude, manifested through methodological interactions relevant to the National Curriculum of the Republic of Moldova.

Cuvinte-cheie
cultură artistic-estetică, cunoaștere artistic-estetică, atitudine estetică, finalitate educaţională, interacțiuni metodologice, elevi, învăţământ primar,

artistic-aesthetic culture, artistic-aesthetic knowledge, aesthetic attitude, educational purpose, methodological interactions, students, primary education