Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
427 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 12:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015 (71) |
Kinds of school providing general education (2012) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Formarea culturii artistic-estetice la elevii claselor primare. Abordări pedagogice integratoare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 3(127), pp. 32-35. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5036120 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(127) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5036120 | ||||||
CZU: 373.3.015 | ||||||
Pag. 32-35 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul analizează abordarea pedagogică inedită a culturii artistic-estetice la elevii claselor primare, din perspectivă teoretică și metodologică, în baza unui studiu monografic, realizat de Tatiana Gânju în cadrul studiilor de doctorat. Se parcurge în mod critic un traiect conceptual funcțional, conturat inclusiv de cunoașterea artistic-estetică și de atitudinea estetică, manifestate prin interacțiuni metodologice relevante curriculumului educațional din Republica Moldova |
||||||
Cuvinte-cheie cultură artistic-estetică, cunoaștere artistic-estetică, atitudine estetică, finalitate educaţională, interacțiuni metodologice, elevi, învăţământ primar, artistic-aesthetic culture, artistic-aesthetic knowledge, aesthetic attitude, educational purpose, methodological interactions, students, primary education |
||||||
|