Articolul precedent |
Articolul urmator |
279 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-09 10:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:81'243 (45) |
General questions of didactics and method (1201) |
Linguistics and languages (5038) |
SM ISO690:2012 POSTOVANU, Steluţa, BAHNEANU, Vitalina. Aspectul pragmatic al producerii scrise în predarea/învățarea limbii străine. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 3, 26-27 octombrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, Ediția 3, pp. 171-173. ISBN 978-9975-56-604-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 3, 2018 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 3, Chişinău, Moldova, 26-27 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:81'243 | ||||||
Pag. 171-173 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea comunicativă în învățarea unei limbi străine pune accent pe aspectul pragmatic al producerii scrise. Producerea scrisă nu mai este ca și în metodologiile tradiționale, forma suverană a limbajului, nici ca în metodologiile audio-vizualului, subordonată înțelegerii orale. Producerea scrisă devine un act de comunicare funcțională, care permite studentului să se exprime și să comunice cu ajutorul unui sistem de semne specifice, adică semnele grafice. Actul scrierii se înscrie într-o situație de comunicare particulară, folosind structuri lingvistice și realizînd intenția de comunicare. Aspectul socio-cultural al comunicării scrise precum și aspectul individual și afectiv al scriptorului prezintă de asemenea mize importante în crearea de texte scrise. Competența de producere scrisă rămîne a fi o competență de limbaj delicată în predare, la fel și în învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, producere scrisă, predare, învăţare, limbă străină |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Aspectul pragmatic al producerii scrise în predarea/învățarea limbii străine"> <meta name="citation_author" content="Postovanu Steluţa"> <meta name="citation_author" content="Bahneanu Vitalina"> <meta name="citation_publication_date" content="2018"> <meta name="citation_collection_title" content="Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului"> <meta name="citation_volume" content="Ediția 3"> <meta name="citation_firstpage" content="171"> <meta name="citation_lastpage" content="173"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/171-173_15.pdf">