Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
432 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-17 22:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (72) |
Kinds of school providing general education (2007) |
SM ISO690:2012 VÎLCU, Marcela. Conceptualizarea modelului teoretic al educaţiei literar-artistice şi lingvistice a elevilor prin valorificarea lecţiilor netradiţionale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 5-8. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718810 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4718810 | ||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 5-8 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema educaţiei literar-artistice şi lingvistice a elevilor în cadrul lecţiilor netradiţionale. Autoarea conceptualizează un model teoretic, constituit din teorii, principii, activităţi, tehnologii şi criterii de evaluare conforme cu specificul celor două domenii, Limbă şi comunicare şi Literatură, ale disciplinei Limba şi literatura română. Modelul fundamentează proiectarea întregului proces educaţional prin valorificarea lecţiei netradiţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie literar-artistică şi lingvistică, lecție netradițională, teorii, principii, activităţi lectorale/de comunicare, evaluare, elevi, literary-artistic and linguistic education, non-traditional lesson, theories, principles, reading/communication activities, assessment, pupils |
||||||
|