Articolul precedent |
Articolul urmator |
248 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-12-15 20:33 |
SM ISO690:2012 STIHARI, Nadejda. Formation de la compétence interculturelle au cycle gymnasial. Stratégies didactiques. In: Interuniversitaria, 29 octombrie 2012, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2012, Ediția 07, Vol.1, pp. 183-188. ISBN 978-9975-50-061-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 07, Vol.1, 2012 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 29 octombrie 2012 | ||||||
|
||||||
Pag. 183-188 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pentru formarea competenţei comunicative în cadrul învăţării unei limbi străine este nevoie şi de o dezvoltare a competenţei interculturale, care constituie un obiectiv esenţial în mediul şcolar. Competenţa interculturală, fiind capacitatea de a utiliza cunoştinţele, particularităţile locale, normele comportamentale, sistemele de valori, care caracterizează culturile-surse, la ciclul gimna-zial va trebui să se ţină cont de anumite obiective. Utilizarea diverselor tehnici şi strategii care au la bază filme, desene animate, imagini, cîntece oferă elevilor posibilitatea de a intra în contact cu ţările a cărei limbi o studiază. |
||||||
Cuvinte-cheie intercultural, competenţă, obiectiv, strategie, tehnică, hetero-stereotip, auto-stereotip |
||||||
|