Formation de la compétence interculturelle au cycle gymnasial. Stratégies didactiques
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
248 4
Ultima descărcare din IBN:
2021-12-15 20:33
SM ISO690:2012
STIHARI, Nadejda. Formation de la compétence interculturelle au cycle gymnasial. Stratégies didactiques. In: Interuniversitaria, 29 octombrie 2012, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2012, Ediția 07, Vol.1, pp. 183-188. ISBN 978-9975-50-061-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 07, Vol.1, 2012
Colocviul "Interuniversitaria"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2012

Formation de la compétence interculturelle au cycle gymnasial. Stratégies didactiques


Pag. 183-188

Stihari Nadejda
 
Université d'État "Alecu Russo" de Balti
 
 
Disponibil în IBN: 18 iunie 2021


Rezumat

Pentru formarea competenţei comunicative în cadrul învăţării unei limbi străine este nevoie şi de o dezvoltare a competenţei interculturale, care constituie un obiectiv esenţial în mediul şcolar. Competenţa interculturală, fiind capacitatea de a utiliza cunoştinţele, particularităţile locale, normele comportamentale, sistemele de valori, care caracterizează culturile-surse, la ciclul gimna-zial va trebui să se ţină cont de anumite obiective. Utilizarea diverselor tehnici şi strategii care au la bază filme, desene animate, imagini, cîntece oferă elevilor posibilitatea de a intra în contact cu ţările a cărei limbi o studiază.

Cuvinte-cheie
intercultural, competenţă, obiectiv, strategie, tehnică, hetero-stereotip, auto-stereotip