Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
978 198 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 12:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:159.942 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3844) |
Psychology (3327) |
SM ISO690:2012 STOENICĂ, Ionica-Luminița. Inteligența emoțională în contextul inteligențelor multiple. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 5(145), pp. 127-131. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4889053 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 5(145) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4889053 | |||||
CZU: 37.015.3:159.942 | |||||
Pag. 127-131 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Studiul nostru are ca scop evidențierea importanței inteligenței emoționale pe fondul raportării sale la inteligențele multiple. În acest context am elaborat un model al inteligențelor multiple, ordonat din perspectivă pedagogică. Modelul construit a reliefat relația dintre inteligențele multiple și inteligența emoțională. În special, am avut în vedere resursele emoționale ale inteligenței interpersonale (sociale) și intrapersonale (introspective). Perspectiva pedagogică promovată a vizat relația specială existentă între inteligențele multiple și inteligența emoțională, pe de o parte, între toate tipurile de inteligență și teoriile învățării și metodologia instruirii, pe de altă parte |
|||||
Cuvinte-cheie inteligențe multiple, Inteligenţa emoţională, perspectivă pedagogică, teoriile învățării, metodologia instruirii, multiple intelligences, emotional intelligence, pedagogical perspective, learning theories, methodology of instruction |
|||||
|