Problema studierii componentelor elementare de activitate antreprenorială la copiii de vârstă preșcolară
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
342 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-20 16:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2 (836)
Kinds of school providing general education (2007)
SM ISO690:2012
VARGAN, Florentina. Problema studierii componentelor elementare de activitate antreprenorială la copiii de vârstă preșcolară. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 4, pp. 125-134. ISBN 978-9975-46-424-6. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.18, Partea 4, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Problema studierii componentelor elementare de activitate antreprenorială la copiii de vârstă preșcolară

CZU: 373.2

Pag. 125-134

Vargan Florentina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

The development of positive attitudes towards entrepreneur is an essential and necessary element in building entrepreneurial intentions and, after that, in the manifestation of entrepreneurial behavior. The attitudes are built through education and the early correct intervation applied to these generations of children which are devorating information, will lead to building those competences that allow people to develop their true protential and to help to the development of the society they are in

Dezvoltarea atitudinilor pozitive fată de antreprenoriat este un element esențial și necesar în formarea intențiilor antreprenoriale și, ulterior, în manifestarea comportamentului antreprenorial. Atitudinile se formează prin educație, iar intervenția timpurie corespunzătoare aplicată acestor generații de copii consumatori de informație va conduce treptat la formarea acelor competențe, care le vor permite să-și dezvolte adevăratul potențial și să contribuie la dezvoltarea societății din care fac parte.

Cuvinte-cheie
entrepreneur, entrepreneurial competences, entrepreneurial education, Multiple Intelligence Theory, early approach.,

antreprenor, competențe antreprenoriale, educaţie antreprenorială, teoria inteligenţelor multiple, abordare timpurie.