Articolul precedent |
Articolul urmator |
270 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 18:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (59) |
Kinds of school providing general education (2014) |
SM ISO690:2012 MIRANCEA , Georgiana. Particularitățile psihologice ale școlarului mic. In: Psihologia în mileniul III – provocări și soluții, 25-26 octombrie 2019, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Vol.1, pp. 74-75. ISBN 978-9975-50-246-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologia în mileniul III – provocări și soluții Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Psihologia în mileniul III – Provocări și Soluții" Bălți, Moldova, 25-26 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.015.3 | ||||||
Pag. 74-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The pedagogical practice demonstrates that in the field of instruction and edu-cation identical didactic strategies generate different results depending on the individual characteristics. For an effective action any educator must give up unique patterns and preju-dices and direct his action based on the knowledge of the student's abilities, interests, attitudes, knowledge of his representations and feelings at different ages, using effective means of influence and training. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogical practice, knowledge, individual characteristics, Strategies, abilities. |
||||||
|