Articolul precedent |
Articolul urmator |
557 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 13:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:78 (5) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3885) |
Music (1807) |
SM ISO690:2012 COTOVIŢCAIA, Daniela. Curriculum diferenţiat pentru şcoala de arte/muzică, profilul arte muzicale – premisă a managementului calităţii. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 133-137. ISBN 978-9975-3336-3-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021 | ||||||
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice" Chişinău, Moldova, 14 mai 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:78 | ||||||
Pag. 133-137 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Ensuring the normative and policy framework in the artistic education system in the Republic of Moldova establishes the specific aspects of the educational process ensured through art; ensures the convergence of efforts in the extension, deepening, education and correlation with the multiple needs of students in Art / Music Schools, ensuring their well-being, ensuring access and equal opportunities to a quality education of the beneficiaries of the arts education system. To educate spiritual intelligence means to bet on values, to stimulate in students the process of discovering the meaning of life. |
||||||
|