Curriculum diferenţiat pentru şcoala de arte/muzică, profilul arte muzicale – premisă a managementului calităţii
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
557 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 13:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:78 (5)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3885)
Music (1807)
SM ISO690:2012
COTOVIŢCAIA, Daniela. Curriculum diferenţiat pentru şcoala de arte/muzică, profilul arte muzicale – premisă a managementului calităţii. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 133-137. ISBN 978-9975-3336-3-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice"
Chişinău, Moldova, 14 mai 2021

Curriculum diferenţiat pentru şcoala de arte/muzică, profilul arte muzicale – premisă a managementului calităţii

CZU: 37.016.046:78

Pag. 133-137

Cotoviţcaia Daniela123
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Agenția națională pentru curriculum și evaluare,
3 Ministerul Educației, Culturii și Cercetării
 
 
Disponibil în IBN: 17 mai 2021


Rezumat

Ensuring the normative and policy framework in the artistic education system in the Republic of Moldova establishes the specific aspects of the educational process ensured through art; ensures the convergence of efforts in the extension, deepening, education and correlation with the multiple needs of students in Art / Music Schools, ensuring their well-being, ensuring access and equal opportunities to a quality education of the beneficiaries of the arts education system. To educate spiritual intelligence means to bet on values, to stimulate in students the process of discovering the meaning of life.