Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
535 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 17:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
025.3:[004.78:37] (1) |
Librarianship (690) |
Computer communication. Computer networks (522) |
Education (14324) |
SM ISO690:2012 NEGURĂ, Adela. Elaborarea unui tutorial video didactic – structură, etape, mijloace. In: Magazin bibliologic, 2021, nr. 1-2, pp. 77-83. ISSN 1857-1476. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4636973 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Magazin bibliologic | ||||||
Numărul 1-2 / 2021 / ISSN 1857-1476 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4636973 | ||||||
CZU: 025.3:[004.78:37] | ||||||
Pag. 77-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă o metodă inovaţională, utilizată în procesul instructiv-educativ – tutorialele video, metodologia elaborării şi avantajele utilizării lor. Astăzi, când știința cuprinde spații noi, nevoia de personal calificat a crescut semnificativ. Pentru asigurarea cu lucrători de înaltă calitate, nivelul de formare, atât în școli cât și în universităţi, a crescut considerabil. În procesul educațional sunt introduse noi tehnici, cum ar fi: cursuri, seminare, exerciții practice. Tutorialele video ocupă un loc special, atât în procesul educațional principal, cât și în cursurile de formare avansată. Tutorialul video este un tip special de organizare a procesului educațional, constând în faptul că la lecții sunt utilizate diferite echipamente video: ecran, proiector, laptop etc. Tutorialele video devin din ce în ce mai populare, datorită eficienței lor ridicate. Practica de utilizare a tutorialelor video a demonstrat, că nivelul de calificare a specialiștilor în acest caz este mult mai mare decât a celor, care au frecventat orele obișnuite. |
||||||
Cuvinte-cheie tutorial video, tutorial didactic, educaţie on-line, metode de elaborare, programe specializate, video tutorial, didactic tutorial, on-line education, elaboration methods, specialized programs |
||||||
|