Elaborarea unui tutorial video didactic – structură, etape, mijloace
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
535 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-18 17:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
025.3:[004.78:37] (1)
Librarianship (690)
Computer communication. Computer networks (522)
Education (14324)
SM ISO690:2012
NEGURĂ, Adela. Elaborarea unui tutorial video didactic – structură, etape, mijloace. In: Magazin bibliologic, 2021, nr. 1-2, pp. 77-83. ISSN 1857-1476. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4636973
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Magazin bibliologic
Numărul 1-2 / 2021 / ISSN 1857-1476

Elaborarea unui tutorial video didactic – structură, etape, mijloace

Creation of the tutorial video – structure, stages, methods

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4636973
CZU: 025.3:[004.78:37]

Pag. 77-83

Negură Adela
 
Biblioteca Ştiinţifică Medicală a USMF „Nicolae Testemiţanu”
 
 
Disponibil în IBN: 8 mai 2021


Rezumat

Articolul reflectă o metodă inovaţională, utilizată în procesul instructiv-educativ – tutorialele video, metodologia elaborării şi avantajele utilizării lor. Astăzi, când știința cuprinde spații noi, nevoia de personal calificat a crescut semnificativ. Pentru asigurarea cu lucrători de înaltă calitate, nivelul de formare, atât în școli cât și în universităţi, a crescut considerabil. În procesul educațional sunt introduse noi tehnici, cum ar fi: cursuri, seminare, exerciții practice. Tutorialele video ocupă un loc special, atât în procesul educațional principal, cât și în cursurile de formare avansată. Tutorialul video este un tip special de organizare a procesului educațional, constând în faptul că la lecții sunt utilizate diferite echipamente video: ecran, proiector, laptop etc. Tutorialele video devin din ce în ce mai populare, datorită eficienței lor ridicate. Practica de utilizare a tutorialelor video a demonstrat, că nivelul de calificare a specialiștilor în acest caz este mult mai mare decât a celor, care au frecventat orele obișnuite.

The article reflects an innovative method used in the instructional-educational process - video tutorial. It surveys methodology of their elaboration and the advantages of using them. Today, when science encompasses new spaces, the need for qualified personnel grows significantly. To provide high quality workers, the level of training both in schools and universities increases considerably. New techniques are introduced in the educational process - courses, seminars, practical exercises. Video tutorials play a special part in the main educational process and in the advanced training courses. The video tutorial is a special type of organization of the educational process, including different video equipment being used during lessons: screen, projector, laptop, etc. Video tutorials become more and more popular due to their high efficiency. Practice of using video tutorials shows that the level of qualification of the specialists in this case grows higher than that of those who attended regular hours.

Cuvinte-cheie
tutorial video, tutorial didactic, educaţie on-line, metode de elaborare, programe specializate,

video tutorial, didactic tutorial, on-line education, elaboration methods, specialized programs