Esența psiho-pedagogică a programului de dezvoltare a activismului social la elevii din ciclul primar de învîțămînt
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
293 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-12 22:49
SM ISO690:2012
GUȚUL, Aliona. Esența psiho-pedagogică a programului de dezvoltare a activismului social la elevii din ciclul primar de învîțămînt. In: Practica psihologică modernă, 25-27 septembrie 2015, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2015, pp. 38-44. ISBN 978-9975-46-265-5. P 139.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Practica psihologică modernă 2015
Conferința "Practica psihologică modernă"
Chişinău, Moldova, 25-27 septembrie 2015

Esența psiho-pedagogică a programului de dezvoltare a activismului social la elevii din ciclul primar de învîțămînt


Pag. 38-44

Guțul Aliona
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
Disponibil în IBN: 7 mai 2021


Rezumat

This article provides an overview of the most important factors that influence the social activism learning of elementary school age children. These factors are very useful in helping students to succeed in the social world – to learn how to cooperate, make friends, and negotiate conflicts, to develop strong perspective-taking skills, and treat other people with fairness and compassion.

Cuvinte-cheie
social activism, activities, social skills, primary school students