Articolul precedent |
Articolul urmator |
546 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-07-10 15:50 |
SM ISO690:2012 GROZA (VERDEŞ), Angela. Relația dintre trăsăturile de personalitate și motivația pentru succes la profesori. In: Practica psihologică modernă, 25-27 septembrie 2015, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2015, pp. 27-31. ISBN 978-9975-46-265-5. P 139. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practica psihologică modernă 2015 | ||||||||
Conferința "Practica psihologică modernă" Chişinău, Moldova, 25-27 septembrie 2015 | ||||||||
|
||||||||
Pag. 27-31 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
The personality of the teacher involves qualities determined of the specifics and complexity of work which they do. Our purpose is to determine the relationship between motivation in professional success and personal traits. This study helped us to determine that teachers which are motivated and obtained a professional success possess such a personal traits as self- confidence, independence in their behavior, sociability, optimism, courage, emotional self-control, flexibility. |
||||||||
Cuvinte-cheie personalitatea profesorului, motivația pentru success |
||||||||
|