Articolul precedent |
Articolul urmator |
438 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-10 11:57 |
SM ISO690:2012 NACAI, Lilia. Nereușita școlară a elevului – unele aspecte ale consilierii strategice de familie. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 346-352. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 346-352 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reflects the theoretical and applicative research of some aspects of strategic family counseling in the case of school failure of the child. It is interesting to investigate experimental psychological intervention on changing the type of family interaction through strategic counseling and amelioration of the child's symptomatic behavior. |
||||||
Cuvinte-cheie family, strategic family counseling, symptomatic behavior |
||||||
|