Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-26 20:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004:371.3 (2) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (3772) |
Education (13325) |
![]() IVANCOV, Ludmila. Instrumente de activizare a elevilor pe parcursul lecției. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 361-365. ISBN 978-9975-76-327-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 8, Vol.1, 2021 |
|||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 004:371.3 | |||||
Pag. 361-365 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
În articol se menţionează necesitatea utilizării diverselor instrumente TIC cu impact de activizare a elevilor. Punând accentul pe calitatea deținerii compenețelor digitale atât de către cadrele didactice, cât și de elevi. Reușita unei lecţiei se abordează din perspectiva didacticii, având la bază indicii calităţii lecţiei (dovada) și eficiența utilizării tehnologiilor informaționale și comunicaționale că către ambii actanți ai procesului educațional. |
|||||
Cuvinte-cheie lecţie, evaluare, calitatea lecţiei, instrumente digitale, lesson, evaluation, lesson quality, digital tools |
|||||
|