Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-22 10:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.2 (2) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3641) |
![]() GRIGORCEA, Sofia, CIURCA, Victoria, NEDBALIUC, Boris, CHIRIAC, Eugenia. Aplicabilitatea strategiilor educaționale centrate pe elev la orele de biologie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 356-360. ISBN 978-9975-76-327-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 8, Vol.1, 2021 |
|||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 37.015.2 | |||||
Pag. 356-360 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
Aplicarea strategiilor educaționale centrate pe elev denotă organizarea unui proces instructiv-educativ activ și interactiv bazat pe motivarea elevilor și formarea competențelor specifice la lecțiile de biologie. În rezultatul aplicării strategiilor didactice centrate pe elev s-a constatat o implicare mai activă al acesora în procesul de cunoaștere, ceea ce a contribuit la îmbunătățirea reușitei lor. |
|||||
Cuvinte-cheie aplicabilitate, strategii educaţionale, elevi, biologie., applicability, educational strategies, schoolchildren, Biology |
|||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Grigorcea, S.V.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Ciurca, V.</creatorName> <affiliation>Liceul Teoretic Sculeni, r-nul Ungheni, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Nedbaliuc, B.I.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Chiriac, E.V.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Aplicabilitatea strategiilor educaționale centrate pe elev la orele de biologie</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-327-1</relatedIdentifier> <subjects> <subject>aplicabilitate</subject> <subject>strategii educaţionale</subject> <subject>elevi</subject> <subject>biologie.</subject> <subject>applicability</subject> <subject>educational strategies</subject> <subject>schoolchildren</subject> <subject>Biology</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.015.2</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Aplicarea strategiilor educaționale centrate pe elev denotă organizarea unui proces instructiv-educativ activ și interactiv bazat pe motivarea elevilor și formarea competențelor specifice la lecțiile de biologie. În rezultatul aplicării strategiilor didactice centrate pe elev s-a constatat o implicare mai activă al acesora în procesul de cunoaștere, ceea ce a contribuit la îmbunătățirea reușitei lor.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The application of schoolchildren centered educational strategies denote the organization of an active and interactive instructive-educational process based on motivating students and forming specific competences at Biology lessons. As a result of the application teaching strategies centered on schoolchildren was found a more active involvement of these in the process of knowledge, which contributed to the improvement of their success.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>