Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
590 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-13 12:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.21 (171) |
Education (14221) |
SM ISO690:2012 CALAPOD, Valeria, COJOCARU, Vasile. Modelarea pedagogică în determinarea priorităților de acțiune a managementului școlii. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 1(23), pp. 106-113. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v23i1.106-113 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(23) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v23i1.106-113 | ||||||
CZU: 371.21 | ||||||
Pag. 106-113 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea managementului școlii prin prisma competențelor contribuie la îmbunătățirea performanțelor organizaționale ale unităților educaționale. Prin aplicarea Modelului adoptat al conceptului de modificare a organizației / instituției format din 7 elemente / componente care sunt legate de reciprocitate (strategie, structură, sistem, profesori, elevi, management, valori comune), modelarea pedagogică realizată cu implicarea experților în evaluarea fiecărei probleme la cele 7 componente conform a 3 criterii (actualitate, identificare, probabilitate) au fost determinați indicii motivaționali de acțiune și astfel, prioritățile actuale privind problemele prioritare pentru soluționare sau intervenție mai pronunțată în actualitate în scopul îmbunătățirea calității, eficienței educației. |
||||||
Cuvinte-cheie profesionalizarea managementului, model, sistem, structura, strategie, profesori, competențe, calitate, eficienţă, management professionalization, model, system, structure, strategy, teachers, skills, Quality, efficiency |
||||||
|