Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
695 83 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 00:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:54 (38) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3883) |
Chemistry. Crystallography. Mineralogy (2025) |
SM ISO690:2012 ROTARI, Natalia, CHIŞCA, Diana, COROPCEANU, Eduard. Dezvoltarea competențelor inter- și transdisciplinare la elevi în cadrul orelor de chimie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 1(23), pp. 88-96. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v23i1.88-96 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(23) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v23i1.88-96 | |||||||
CZU: 37.016:54 | |||||||
Pag. 88-96 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Abordarea interdisciplinară, implicarea în activități cu caracter interdisciplinar a devenit un subiect important și generator al schimbării în curriculum-ul modern. În lucrare este efectuată o analiză bidimensională – la nivel de curriculum și prin sondaj (chestionare aplicate profesorilor de Chimie și unui grup de elevi), a gradului de evoluție a legăturilor interdisciplinare în comparație: Curriculum 2010 – versus Curriculum 2019, Republica Moldova. De asemenea sunt reliefate avantajele și dezavantajele abordării conținuturilor cu caracter interdisciplinar, necesitățile și problemele de implementare. |
|||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, abordare STEM, competențe specifice la Chimie, interdisciplinarity, transdisciplinarity, STEM approach, specific skills in chemistry |
|||||||
|