Didactique et technologies de la langue française
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
604 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-10-27 10:41
SM ISO690:2012
ZGHEREA, Natalia. Didactique et technologies de la langue française. In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice. Vol.1, 16-17 aprilie 2008, Cahul. Cahul: Tipografia "Turnul Vechi" SRL, 2008, pp. 73-81. ISBN 978-9975-9683-5-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice
Vol.1, 2008
Conferința "Conferinţa ştiinţifică de totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice"
Cahul, Moldova, 16-17 aprilie 2008

Didactique et technologies de la langue française


Pag. 73-81

Zgherea Natalia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
Disponibil în IBN: 7 aprilie 2021


Rezumat

Acest articol rezumă în mare parte ideea cercetărilor didactice privind importanţa tehnologiilor informţionale în procesul învăţării limbii franceze. Pentru prima dată, în anul 1995, Bernie Dodge propune un site de cercetare, în care elevii pot găsi informaţii noi, proprii subiectelor lor de căutare. Tot aici se putea găsi un plan prevăzut în vederea facilitării organizării informaţiilor găsite, ideea esenţială subliniată de specialişti este următoarea: important nu metoda prin cauţi anumite informaţii ci rezultatul prelucrării acestor date. Să înveţi să studiezi este un principiu vechi. Nu este surprinzător faptul că evoluţia bruscă a importanţei tehnologiilor informaţionale pentru învăţământ diminuează într-o oarecare măsură complexitatea procesului de studiu.